Het aanbieden van diensten op klant-, gebouw-, site- en portefeuilleniveau vereenvoudigt voor de klanten het dagdagelijkse beheer van de werkomgeving. Intervest zorgt voor de coördinatie, de planning, de communicatie en de opvolging van de verschillende diensten en fungeert als centraal aanspreekpunt. Intervest neemt hierdoor de ‘vastgoedzorg’ van de klanten gedeeltelijk of geheel over en voorziet ook bijkomende diensten voor de medewerkers van de klanten zodat zij zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. 
Via het klantenportaal krijgen klanten toegang tot de helpdesk, de klusjesdienst en een breed scala aan extra services. Alle diensten worden aangeboden via geselecteerde partners. Hierdoor garandeert Intervest haar klanten een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding met garantie.

 

 

Handyman

Helpdesk en klusjesdienst

Klanten kunnen 24/7 terecht bij de helpdesk voor interventies met betrekking tot elektriciteit, HVAC, liften, veiligheid, sanitair, schilderwerken, herstelwerken, loodgieterij, vervangen van sloten ... Tal van andere klussen, kunnen worden ingepland via de klusjesdienst op het klantenportaal.

Contact helpdesk 24/7
Catering receptie

Extra diensten

Met een ruim aanbod aan extra diensten gaat Intervest bovendien daadwerkelijk beyond real estate. En dit zowel voor gebouwgerelateerde zaken als wat dienstverlening voor de werknemers van de klanten betreft. 
Een greep uit ons ruime aanbod: schoonmaken, ramen wassen, onderhoud kamerplanten, brandpreventie, strijkdienst, fruitlevering, catering, carwash, wellness …